smile like...

Ja e glad, ja e lycklig, ja har mkt som folk önskar dom kunde få. Ja e grymt bortskämd. Ja har inte betalat en enda resa själv. Det får ja av min mormor och pappa. JA betalar inte min kläder själv för de får ja av dom också. ja betalar inte min sprit och dricka när ja e på krogen. Ja har en egen häst som tävlar och springer in pengar till mig då och då och dom pengarna får ja även fast det är mamma och pappa som betalar honom och dom andra hästarna vi har. Ja får väldigt mkt pengar av min mormor och det är antagligen för att jag och min syster är hennes enda barnbarn och hon har mkt mkt pengar. Ja vet igentlige inte vad ja vill säga med detta. Men för vissa är det inte okej att jag har mina gråa dagar. Ja tycker aldrig livet är piss, riktigt dåligt men alla har sina dagar. och för vissa e det inte okej. Ja förstår att man kan undra varför ja är nere när ja har det så bra, men ibland så är de jobbigt. De e press i skolan. Ja måste hinna med min häst, så han tränas ordentligt och så. Och igentligen vet ja inte varför ja känner press. För min syster hjälper mig med min häst. Mamma och pappa pressar aödrig mig i skolan och ja sköter mitt jobb där. Ja har igen press på mig att hitta jobb eller ngt så. Jag är ute varje helg och mamma och pappa betalar för det. Och nu kommer väl vissa tycka att omg, ofta du vill typ ha en mamma och pappa som inte bryr sig och bara ger dig pengar till att shoppa, äta ute, festa och sånt. Men nej. Dom e underbara föräldrar som alltid bryr sig men låter mig leva mitt liv som ja vill, men ibland så kan de ha gått långt och då e det ju såklart dom säger till. Aja, det är mitt liv. Ja älskar det, ja e nöjd med mig själv, allt ja får, mer än nöjd! men acceptera. Ja kan också tycka att livet är lite sisådär ibland.
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0