Min ängel, mitt liv

Ibland hatar jag att jag har stallet. Ja önska att ja slapp det. Dom tidiga mororna, att behöva åka till stallet även fast det spö regnar. Men jag skulle aldrig byta ut ngt mot att slippa det. För allt ja behöver finns där. My Teddybear. Ja kommer aldrig ångra den dagen jag tog emot dig även fast jag hata dig så mkt. Han var inte frisk i bena, han bet och sparkades och var allmänt hysterisk. Det var ngt kompisar till min mamma som hade honom. Dom skulle slakta honom, för han kosta för mkt för dom. Jag behövde då en monté häst och mamma köpte honom för slaktpriset utan att jag viste om det. Men ja tog emot honom hur mkt ja än inte ville. Han fick gå på bete i en månad med mitt sto och sen satt ja igång honom. Han ändra sig totalt. Han e fortfarande väldigt sprallig och han e väldigt spec. Men han e så go. Han har vart en gud så snäll mot mig när ja tog min monté licens. Han har sprungit in 50000 till mig och han e mitt allt. Han e allt jag behöver. Den kille slår alla i hela världen och så länge ja har honom så mår ja bra. Min ängel, mitt liv!



MY TEDDYBEAR


Kommentarer
Postat av: Marie

Tack så mkt. Jag har inte gjort designer till andra innan, men vad tycker du är ett rimligt pris?

2010-08-01 @ 23:52:35
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0