Tårar

Visst, de e skönt med en hemma kväll. Men ärligt talat så klarar jag inte av det. Inte pga att ja vill ut och festa, dansa eller så, men ja klarar inte av det, ja tänker för mkt. Ja klarar inte av ensamhet. Ja hatar att vara ensam. Speciellt på kvällar då jag tänker som mest. Och just nu e det en spec sak som e jobbig. Ja vet igentligen varfö det är som de e. Varför ja bryr mig. Men det är ngt?! Och en sak e säker. OCh det är att ja kommer inte släppa det här, varför ja känner så här först jag får se dig en gång till. Fråga mig inte varför, för jag vet inte ens det själv....


FEAR
KILLS
LOVE
HEALS


Kommentarer
Postat av: mickan

Det var foki som startade hello kitty trenden!

Foki började blogga november 2008 och paow januari 2009! Så foki gjorde det alltså :P

2010-08-01 @ 10:39:08
URL: http://michanmode.blogg.se/
Postat av: Sannie

hoppas du lyckades hitta på något. hålla tankarna sysselsatta

2010-08-01 @ 11:51:14
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0