DIOR BITCH

Tjena igen.

E hemma från stan nu, eller kom hem för lite mer en 1 timma sedan. Det blev en snbbis till NK och sen lite butiker sen raka vägen hem. I stan så blev mitt busskort stulet också. Med mitt bankort i och busskortet såklart. Men bankortet är spärrat nu. Jag hade köpt en bulle faktist och hade lagt busskortet på disken framför sen när jag skulle gå så har någon roffat åt sig korhållaren!! Och ja, vi leta överallt! Jävla ***********. Aja får köpa nutt busskort imorgon och så får jag väl hoppas att jag får ett nytt kort snarast.


Dior Forever 460;- Riktigt bra, men dyr. Men ockås Dryg!


Fick med ett litet prov på en parfym av kassörskan. Hon var jätte gullig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

najsigt! :P

2010-03-14 @ 21:40:30
URL: http://puredetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0