LONDON, KRETA, GOTLAND

Nu den 19 mars åker jag och min familj till London och stannar 4 dagar. Gud vad jag ska shoppa och gud vad jag ska se saker. Kommer bli helt underbart. En vecka kvar, och somsagt, "dagens ord" LÄNGTAR.


Sen den 17 juni, bara en vecka efter solavslutningen så åker jag och mina bästakompisar och min syster till kreta. Och fyfan vad jag åter igen LÄNGTAR. Var där i September med min syster och min bästa kompis och mormor och gud vad kul vi hade. Och vad skönt vi hade det. Och vad gått vi åt och drack. Mmm, nu två veckor i PARADISET.






Och neger ska jag bli också!

Sen så ska Vi till Gotland typ på direkten när jag kommer hem från kreta. Mamma och jag och min syster ska bo där i 3-4 veckor med våra hästar. Vi har hyrt ett hus inne i Visby och vi kommer ha vara hästar i ett stall i närheten. Vi ska mest vara där pga att vi ska tävla med våra hästar men också för att Visby är ett underbart ställe. Så jobb och semester samtidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0