ATERK

Jag vill åka nu!

Den 17 juni åker ja, min syster, och mina två bästa kompisar till Kreta(chania) och ja längtar som fillefjongen. Det är det bästa stället som finns på jorden. Jag har vart lite överallt i världen, men Kreta är det bästa på allt. Mat, sol, bad, människor, och FEST. Var där första gången när ja var 9 år gammal, sen har jag vart där varje år sen dess. Var där förra året med min syster och ena bästa kompis, och min mormor och mormors syster, men denna gång blir det bara vi brudar. Och fyfan vad vi ska ha kul. Vi ska sola, bada, äta gott, sova halva dagen på stranden för att vi kommer hem 5 på morgonen, och få massa könssjukdommar när man knullar runt... hahaha drev nu på hööög nivå! HAHA, nej men kul ska vi ha som fan! Säger bara det, om ni ska åka ngn stans och vill ha kul, åk til Kreta (chania).


Här ligger vi dagarna långa och allt e just då perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0